Oct 1, 2017

In honor of Summer


Kao i uvek, kasnim. Kaputi i kišobrani već vise na mom čiviluku. Ipak, ja sa vama delim slike dok je leto još bilo u svoj svojoj toplini i sjaju, a sve u svrhu opraštanja od njega.

Ovo leto sam maksimalno iskoristila. Odbacila sam glupu naviku da leti jedva čekam zimu, a zimi opet leto i tako u krug. To i jeste važno. Treba naučiti da "uhvatimo" trenutak, ne androidom ili iphone-om, već našom dušom i srcem. Tako hranimo onu našu unutrašnjost koja se ne da popuniti hranom. Hraniti dušu: ljudima, mestima, zvukovima, pogledima, mirisima. Stalno to sebi treba ponavljati.

No, ove sezone uspela sam da iznosam sve svoje omiljene basic teksas komade i lepršave haljine od kojih se nikako još neću rastati što ćete videti u narednim postovima. Ko se seća Čuvara plaže? Ja nisam od te generacije, ali me povrtak jednodelnih i još crvenih kupaćih kostima baš raduje. Do narednog posta, budite mi ušuškano,

Ljubim vas, A.
_______________________________________________

As always - I'm late. Leaves still do not falling from trees, but it's getting more and more cold, day by day. I share some sumerish photos with you in honor of the Summer.

I'm so happy because this summer I managed to wear all of my basic-summer- texas pieces, go places, enjoyed sun and company of good people. I managed to memorize some really good memories, not with my phone but with my soul. You should try to do the same thing. Memorize moments, smells, glances, hugs...because it stays - forever. Like some trends. Who remembers Baywatch? I think it's cool because one-piece swimsuits are back.

Stay cozy until next writing,
Sending love, A.































Swimsuit - extremeintimo
Skirt - similar HERE
Hat -similar HERE
Espadrilles - stradivarius
Bag - accesorize
Watch - casio
Sunglasses - dm
Rings - six

No comments:

Post a Comment