Oct 20, 2016

Fall tag


Danas smo tu sa jesenjim favoritima. Došli su sam hladniji dani i kao većina vas, okrećem se tamnijim bojama. Moj favorit za svaku jesen je bordo, bilo da je u pitanju šminka ili odeća.


Hello there! Today, I will show you October favorites. Dark colours are dominant.

Krećem od stvarčice koja me je potpuno oduševila. To je L'OREAL Brow Artist genius kit. Obožavam je. Ja sam jako, jako smotana i baš mi je teško padalo crtanje obrva, međutim sa ovim setom za obrve sve je postalo mnogo lakše. Vrlo se lako radi sa njim, precizan je i u zavisnosti koliko želite tamnu boju da postignete - može se nadograđivati. Druga stvar jeste Real Techniques stippling brush. Ja je koristim za tečni puder i prezadovoljna sam. Tu je i CITY COLOR rumenilo u boji Tulip koje ja koristim kao senku. Vrlo lepa i topla boja.

The first thing I want to show you is L'OREAL Brow Artist genius kit. I'm talentless for every kind of paintig including makeup, but with this pallet doing my eyebrows has become so easy. Next, CITY COLOR blush - I'm using it like eyeshadow. Nice shade for autumn. And there is Real Techniques stippling brush which I use for my foundation.

Tu su i ova dva ruža, jedan za dnevni i jedan za noćnu varijantu.
Two lipsticks - one for the day and one for the night.


Vraćamo se parfemima, zaboravljamo na cvetne mistove. Zarini parfemi su mi već duuugo favoriti (beli malo više) , a pvaj REPLAY sam skorije kupila i brzo je postao moj favorit. Sva tri su pomalo slatkasti i imaju nekakav kremast miris.
dm-ove sveće sa tri fitilja predivno izgledaju, a tako i mirišu

All of this parfumes smells like some sweets. Parfumes from Zara are my favourites for a long time, but this REPLAY perfume surprised me.


Ko još nije spreman da se odrekne mistova za telo Eminin mist Loud je savršena prilika. Veoma je jak miris, gotova kao parfem, ali se ne lepi i nije težak na koži. Kad smo kod kože, jedna od mojih omiljenih ''mazalica'' iz moje kolekcije džinovskih razmera.

Lakovi s' desna na levo: O.P.I eiffel for this color; O.P.I william tell me about; essence 16fame fatal; essence 04cupcake topping; essence merry berry 01the masked ball

Nailpolish from right to left:  O.P.I eiffel for this color; O.P.I william tell me about; essence 16fame fatal; essence 04cupcake topping; essence merry berry 01the masked ball

Obavezni detalji: kape, šeširi, marame, šalovi

I love hats, caps, scarves ...


I za kraj, moj najveći, apsolutni i omiljeni favorit. Mala, slatka Zarina torbica. Prelepih je boja i često ćemo se sa njom družiti na blogu. Tu je i jedna torba klasičnog oblika, ali uz tufnice sve izgleda mnoho lepše.

For the end, this beautiful handbag from ZARA. I'm in love. And one classy bag, but with this design looks pretty.

Kako bi gledali još mojih odevnih favorita, kliknite follow i nastavljamo sa druženjem.

Ljubim vas, A.
P.S. Probajte pečeno kestenje, ako već niste. Verujte mi kad vam kažem...ma samo probajte!


If you want to see more of my favourties, follow me here.

Sending love, A.
P.S. If you have not tried the roasted chestnuts try it as soon as possible! Trust me!

No comments:

Post a Comment