Aug 4, 2016

Summer Favorites


Zdravo drage moje! Kako se sada pakujem za more pomislila sam da bi bilo dobro podeliti sa vama letnje favorite i proizvode koje ja nosim sa sobom na odmor. Ako vas to zanima, nastavite sa čitanjem.

Hi my loves! I'm going on vacation and while I was packing I thought It will be good to share with you my summer favorites and travel essentials. So if you are interested in, keep reading.




 Tokom leta jako je važno voditi računa o kosi i telu. Zbog stalnog izlaganja suncu naša kosa može biti oštećena, pa se ja trudim da je dodatno ne štetim feniranjem i presovanjem. Nakon što se ona prirodno osuši na krajeve stavljam L'OREAL silikonske kapi, One neguju kosu, a i uklanjaju one dlačice od kojih kosa izgleda naelektrisano. Suvi šampon je od velike pomoći u vrelim danima kada se znojimo i naša kosa se više masti. Ja koristim ovaj Batiste. Probala sam još par drugih, međutim on mi se pokazao najbolji i uvek ga imam u svojoj torbi. Tokom leta ja volim da koristim parfimisana mleka za tela i kupke. Tako će vam koža blago mirisati tokom celog dana, a biće hidrirana. Palmolive kupke su fantastične, ovu čokoladu bih prosto pojela, dok sam apsolutno zaljubljena u ove VIVIAN GRAY losione za telo. Zar nisu preslatki? Parfemi su rezervisani za hladnije dane, a moj apsolutni MUST HAVE jesu mistovi za telo. Lagani su, neće vas gušit, a ni vašu okolinu i što se mene tiče imam po jedan od gotovo svakog brenda.

In summer days the most important things is the care of a skin and hair. For the hair I use this L'ORELAL silicone drops, and my hair looks much better with them. Batiste dry shampoo is necessary. It helps when you don't have time to wash your hair. I like to use perfumed body lotion and shampoo and these smell like heaven. VIVIAN GRAY body lotions are supercute, aren't they? I LOVE THEM!


Stigli smo do mog omiljenog dela: šminka. Inače koristim tamne braon i bordo nijanse, to su mi omiljene, međutim leto je i to je vreme veslih boja, a ove rozikaste nijanse su moji favoriti. NYX macaroon kolekcija je savršena za nas koji volimo da eksperimentišemo. Jako su pigmentovani, kao bojice. Ali bez obzira koliko karmini izgledaju lepo, ne smemo zaboraviti na balzame za usta. Bilo koji je dobar, a ovi sem što su dobri savršeni su za slikanje. 

My favorite part: makeup. I used to wear dark colors, but it's summertime and this pink shades are perfect. NYX macaron collection is perfect for girls like me who like to be spotted. No matter how much lipstick look good, we have to use lipbalsam.



O senkama nemam šta puno da vam kažem, ove boje mi se dopadaju i bila sam iznenađena pigmentacijom essence senke. Tu je i Classic bronzer koji sadrži zlatne čestice, dugo ga koristim i veoma sam zadovoljna.

About eyeshadow I don't have something special to tell you. I like this colors and I was suprised how good is this essence green shadow. This bronzer I use for a year, it's pretty cool.



 Za kraj imam par stvarčica koje koje meni pomažu tokom leta...


For the end I have some stuff which makes my summer easier...




 Uvek volim da, sem onih klasičnih, imam i par ludih naočara koje se dobro slikaju. Tu su i venčići, šnale ili gumice sa cvetićima koje su mi neizostavan asesoar svakog leta. A knjiga je obavezan saputnik za plažu i odmor. Sem ove sa slike, još preporučujem Štreberka i Potraga za Odri. Light panel sam naručila preko interneta i svima nama koji obožavamo knjige, olakšava čitanje u mraku. Termalnu vodu koristim kad god osetim da mi se koža osušila. Neke devojke kažu da je čak prskaju i preko šminke, ja ne znam jer na moru se ne šminkam (osim sa potrebe slikanje). Da dobijem onaj lep, bronzani ten pomaže mi Carroten džemić koji neverovatno miriše. OPREZ: budite pažljive kod nanošenja jer ostavlja fleke. A topovi su obavezni tokom leta, ne stežu vas i čine tople dane podnošljivijim.

Nadam se da sam vam dala neki koristan savet ili vam pomogla oko vašeg pakovanja. Do sledećeg puta.

Ljubim vas, A.


I absolutely love crazy sunglasses because it looks bloody good on pics. Flowers are MUST HAVE for every summer. Book is best friend for your journey and this light panel makes reading in the dark much easier. And tops... they are comfortable and summer is better with them.

Sending love, A.

2 comments: