Aug 23, 2016

Hot stuff


Za nas koji idemo u školu ostalo je još malo vremena za uživanje. Zato vam savetujem da dane provodite sa ljudima koje volite i koji vas vole, jer na one druge ne vredi trošiti dragoceno vreme.

Soon it will be time for the first day of school so spend time with people who loves you. Because others don't deserve your precious time.


Letovanje je gotovo, a ja sam iskoristila more i lepe dane za slikanje. Žao mi je što me nije bilo dugo, ali ponovo počinjemo sa redovnim druženjem i nadam se da se tome radujete kao i ja!

 Holiday is over and I used good weather and greek sea for shooting. I'm sorry because I didn't post anything in a while, but it will be more posts in the future.


Ljudi moji, ne znam odakle da počnem. Da li od ovog prelepog mesta za slikanje ili od mojih prugastih, širokih i preudobnih pantalona? Elephant beach je predivan bar na plaži. Ima puno zanimljivih mesta za slikanje, tako da očekujte još postova odavde...

Guys, I don't know how to start... This place is awesome! Almost like my black&white, striped and super comfy pants. Elephant beach is the most beautiful beach bar I've ever seen. It's like heaven on earth! There is soo much interesting place for shooting so you have to expect more post from here...


 Vraćamo se na moj autfit. Odlična kombinacija za vrele dane, a može se nositi uveče,za izlazak ili preko dana. Ali ništa ne bi bilo isto bez ovih prugastih pantalona. Crno-belo je moja slaba tačka i kada sam naletala na ovaj materijala odmah sam znala šta ću sa njim. Dakle, da, one su šivene. Pronašla sam slične ovima OVDE. Međutim, bolje je da ništa nije široko, dugačko ili neudobno već krojeno samo za vas. Moja prosta žena šnajderka odradila je odličan posao!

Ljubim vas, A.

Back to my outfit. This combo of high wasted pants and crop top is good for hot days. And one more good thing about this combination is that you can wear it for afternoon walk or night out. This pants are sawn, but you can find similar like this HERE.

Sending love, A.












 Swimsuit - H&M
Crop top - Tally Weil
Pants - similar in Bershka HERE
Sandals - Favolosa HERE




2 comments: